“The email of the species is deadlier than the mail” (Stephen Fry)
Dink ‘n bietjie na oor jou besigheid se e-posse. Bevorder dit jou besigheid se naam, of doen dit afbreek daaraan? Dit is ‘n belangrike vraag, veral vir besighede waar e-posse op groot skaal uitgestuur word (soos meestal vandag die geval is) en die antwoord hang in die geheel van jou af.
Aan die een kant is dit al te maklik om ‘n besigheidsverhouding met die druk van die “Stuur” knoppie in gedrang te bring. Dit kan die geval wees waar ‘n e-pos nie goed oorweeg is nie of swak opgestel is. Aan die ander kant is dit maklik om elke e-pos wat jy uitstuur as ‘n kragtige projeksie te beskou, ontwerp om al die goeie dinge wat jy graag wil hê mense van jou en jou besigheid moet weet, te verkondig.
Begin hier, met “The dos and don’ts when sending a business email” op BusinessTech, ‘n 13-punt kontrolelys van dinge waarna opgelet moet word, van bo by die opskrif tot onder by die afsluiting.
Uit die HAT:
opskudding s.nw. beroering, verrassing: Die buiteperd het vir ‘n opskudding gesorg toe hy die wedren wen.
|